ח"כ אלמוג כהן: "לא נוכל למשול ללא פסקת ההתגברות"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ אלמוג כהן: "לא נוכל למשול ללא פסקת ההתגברות"

    ח"כ אלמוג כהן מ"עוצמה יהודית" לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "פסקת ההתגברות היא הכרחית כדי שנוכל למשול כאן. יש הרבה חוקים שפשוט לא חוקקו אותם כי חששו מבג"ץ שמא יבטל אותם" | האזינו

    צילום: משה ביטון
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אלמוג כהן מ"עוצמה יהודית" לאיתי גדסי וליענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "להיות חבר כנסת זו עבודה מספקת, אבל קשה. מתגעגעים למשפחה, אבל היא תומכת ומבינה שאנחנו עושים שליחות".

    על "חוק בן גביר" אמר: "אי אפשר לחיות ככה כשאי אפשר להעיר למישהו לרמזור שמא תידקר. החוק לפקודת המשטרה הוא משנות ה- 70, חייבים לשנות את זה. להתוות מדיניות זה מאד לגיטימי".

    "אני עוד לא יודע את תפקידי, אבל בכל תפקיד שאמלא אשרת את עם ישראל. מישהו חתך אותנו בכביש, אמרתי לנהג שלי שלא יעיר לו למרות שאני חמוש המצב הזה לא יכול להימשך".

    על המו"מ התקוע מול הליכוד אמר: "אני יודע שזה מתיש את הציבור אבל עדיף לעשות את ההסכמים עכשיו. זה רק ימנע וויכוחים בעתיד".

    לגבי חקיקת פסקת ההתגברות לפני הקמת הממשלה אמר: "פסקת ההתגברות היא הכרחית כדי שנוכל למשול כאן. יש הרבה חוקים שפשוט לא חוקקו אותם כי חששו מבג"ץ שמא יבטל אותם".

    לסיום הוסיף הח"כ: "אני אומר לחרדים שלא יתייחסו לביקורת עליהם, תלמדו כמה שיותר תורה, בשביל זה באנו לכאן. אני מגבה את אחיי החרדים באופן מלא".

    האזינו לריאיון:

     



    0 תגובות